Το πρωινό είναι απαραίτητο για την απώλεια βάρους

Οι μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν πρωινό τείνουν να ζυγίζουν λιγότερο από αυτούς που το αποφεύγουν.

Skipping breakfast and prevalence of overweight and obesity in Asian and Pacific regions: A meta-analysis

Ωστόσο, αυτό συμβαίνει πιθανόν επειδή οι άνθρωποι που τρώνε πρωινό είναι πιο πιθανό να έχουν και άλλες υγιής συνήθειες τρόπου ζωής.

Αυτό δοκιμάστηκε πρόσφατα σε μια ελεγχόμενη μελέτη, η μεγαλύτερη του είδους της. Ήταν μια μελέτη 309 ανδρών και γυναικών που συνέκριναν συστάσεις για να τρώνε ή να παραλείπουν το πρωινό
Δεν έλαβαν αποτελέσματα. Δεν είχε σημασία αν οι άνθρωποι έφαγαν ή παρέλειψαν το πρωινό, ούτε είχε επιπτώσεις στο βάρος.

Είναι επίσης ένας μύθος ότι το πρωινό αυξάνει το μεταβολισμό, ή ότι η κατανάλωση πολλαπλών, μικρότερων γευμάτων σας κάνει να κάψετε περισσότερες θερμίδες καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Φάτε όταν είστε πεινασμένοι, σταματήστε όταν είστε γεμάτοι. Φάτε το πρωινό εάν θέλετε, αλλά μην περιμένετε να έχει σημαντικό αντίκτυπο στο βάρος σας.

safs-fw