Γνωρίζετε πόσο ζυγίζει πραγματικά το επιπλέον βάρος σας;;

health-3-fw

Σήκωσε μια σακούλα με πατάτες και κουβάλησέ τες πάνω σου για δέκα λεπτά. Σύντομα θα αισθανθείς το βάρος. Εάν έχετε βάλει “λίγα κιλά”, το σώμα σας μεταφέρει το βάρος κάθε μέρα, όλη μέρα. Και αυτό είναι αρκετό για να ασκεί πίεση στην καρδιά σας, τις αρθρώσεις σας και πολλά άλλα. Απλά επειδή τα κιλά μπαίνουν σιγά – σιγά το σώμα προσαρμόζεται και δεν το καταλαβαίνουμε όπως το αντιλαμβανόμαστε άμεσα …σηκώνοντας ένα σακί πατάτες. Συνολικά όμως είναι το ίδιο.

Η αποβολή αυτών των κιλών (του υπέρβαρου) που το σώμα μας αντιλαμβάνεται σαν πέτρες, μπορεί να ανακουφίσει τον πόνο στις αρθρώσεις, να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού επεισοδίου, να ενισχύσει την ενέργειά σας και να σας προστατεύσει από τουλάχιστον 50 χρόνιες ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, του διαβήτη και ορισμένων τύπου καρκίνου.

Οκ, δεν τα χρειάζομαι αυτά τα κιλά πλέον. Λύση; μία: δίαιτα… Με τις δίαιτες όμως εύκολα το λες και δύσκολα το κάνεις.

Πόσες φορές έχεις κάνει δίαιτα και έχεις ξαναπάρει τα κιλά; Πόσες φορές έφταιγε ο διαιτολόγος, οι συνθήκες, εσύ, η δύναμη της θέλησης.

Συμβαίνει έτσι για τους περισσότερους. Από εσένα εξαρτάται πως θα χειριστείς το παρελθόν σου με τα κιλά και τις δίαιτες. Μπορεί να μείνεις σε άρνηση και απάθεια μετά από μια υποτροπή. Και είναι φυσικό. Για πόσο εξαρτάται μόνο από εσένα. Ότι θα πέσουμε συμβαίνει, το να ξανασηκωθούμε γρήγορα είναι το σημαντικό. Βλέπεις οι υποτροπές είναι μέρος της διαδικασίας. Ο τρόπος που τις διαχειρίζεσαι κάνει τη διαφορά .

Τι έμαθες για εσένα; Τι δούλεψε για εσένα; Κάθε φορά και ας μην έφτασες στο στόχο σου είναι μια ευκαιρία να μάθεις για εσένα και σε φέρνει πιο κοντά. Γιατί τώρα ξέρεις σίγουρα περισσότερα.

Μιλήστε ανοιχτά για τις προκλήσεις που δημιουργούνται στην καθημερινότητά σας  με το διαιτολόγο σας. Βρείτε λύσεις που σας ταιριάζουν. Θα διαπιστώσετε ότι δεν χρειάζεται να μετράτε θερμίδες για να χάσετε βάρος. Επίσης δεν χρειάζεται να μετράται γραμμάρια και να ζυγίζετε τις μπουκιές σας. Χρησιμοποιήστε διατροφή που θα έχει πολλές επιλογές και απλές, εύκολες αντικαταστάσεις. Μάθετε πώς να παραμείνετε κινητοποιημένοι και να παρακάμψετε τις παγίδες. Αναδιοργανώστε της κουζίνας σας και  απλοποιήστε την διαδικασία της παρασκευής γευμάτων.

Σίγουρα οι αλλαγή του τρόπου ζωής (γιατί περί αυτού πρόκειται) δεν είναι κάτι εύκολο. Όμως αξίζει το κόπο 100%.