Φυσικοί τρόποι για να αυξήσετε τη γονιμότητα και να μείνετε έγκυος πιο γρήγορα

Τα προβλήματα γονιμότητας επηρεάζουν έως και 15% των ζευγαριών

Ευτυχώς, υπάρχουν μερικοί φυσικοί τρόποι για να αυξήσετε τη γονιμότητα σας και να μείνετε έγκυος γρήγορα. Στην πραγματικότητα, η διατροφή και αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορεί να βοηθήσει να ωθήσει τη γονιμότητα έως και 69%

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3717046/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17978119

1. Τρώτε τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά

Μικροθρεπτικά στοιχεία με αντιοξειδωτική δράση όπως το φολικό οξύ και ο ψευδάργυρος επηδρά θετικά στη γονιμότητα τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών

Τροφές όπως φρούτα, λαχανικά, ελαιώδης σπόροι και ολόκληροι καρποί βοηθούν παρέχοντας αντιοξειδωτικά και βιταμίνες όπως βιτΕ (τοκο-φερόλη), βιτ C, φολικό οξύ, β- καροτένιο και λουτεϊνη.

 

  1. Τρώτε μεγαλύτερο πρωινό

Τρώγοντας ένα πλούσιο πρωινό μπορεί να βοηθήσει γυναικές με προβλήματα υπογονιμότητας.

Η κατανάλωση περισσότερων θερμίδων στο πρωινό μειώνει τα επίπεδα ινσουλίνης κατά 8% και τα επίπεδα τεστοστερόνης κατά 50%, σε γυναίκες με φυσιολογικό βαρος και πολυκιστικές ωοθήκες, Τα υψηλά επίπεδα είτε της ινσουλίνης είτε της τεστοστερόνης μπορούν να συμβάλλουν στην υπογονιμότητα.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23688334

 

  1. Αποφύγετε τα trans λιπαρά

Για να αυξήσετε τα επίπεδα γονιμότητας, αποφύγετε τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε trans-λιπαρά. Τρώτε τρόφιμα πλούσια σε καλά λιπαρά όπως το ελαιόλαδο.

Τα τρανς λιπαρά συνήθως βρίσκονται σε υδρογονωμένα φυτικά έλαια, σε ορισμένες μαργαρίνες, στα τηγανητά τρόφιμα, σε επεξεργασμένα προϊόντα και στα αρτοσκευάσματα.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17978119

 

  1. Τρώτε λιγότερους ραφιναρισμένους υδατάνθρακες

Ακολουθώντας μια δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες μπορεί να βελτιωθούν τα επίπεδα ορμονών που σχετίζονται με τη γονιμότητα, ειδικά σε γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες.

Παράλληλα μια δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε ραφιναρισμένους υδατάνθρακες μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα ινσουλίνης, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο υπογονιμότητας.

Οι ραφινρισμένοι υδατάνθρακες βρίσκονται στα ζαχαρούχα τρόφιμα και ποτά, σε λευκά ζυμαρικά, στο ψωμί και στο ρύζι.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25125349

 

  1. Τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες μπορεί να έχουν ευεργετικές επιδράσεις στη γονιμότητα συν το γεγονός ότι διατηρούν σε φυσιολογικά επίπεδα το σάκχαρο του αίματος. Τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες είναι τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα φρούτα, τα λαχανικά και τα φασόλια.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19692496

 

  1. Προτιμήστε πρωτείνες από φυτικές πηγές

Η κατανάλωση περισσότερων πρωτεϊνών από φυτικές πηγές, αντί για ζωικές πηγές, μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα γονιμότητας στις γυναίκες. Πηγές φυτικών πρωτεϊνών αποτελούν τα φασόλια, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17978119

 

  1. Επιλέξτε γαλακτοκομικά υψηλά σε λιπαρά

Η αντικατάσταση γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά με υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γονιμότητας και να αυξήσει τις πιθανότητες να μείνετε έγκυος.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17978119

 

  1. Ξεκινήστε να παίρνετε κάποιο πολυβιταμινούχο σκεύασμα

Εάν ξεκινήσετε να πίρνετε κάποια πολυβιταμίνη, σε περίπτωση που δεν έχετε επάρκεια των θρεπτικών συστατικών μέσω της διατροφής σας, μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της γονιμότητας.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17624345

 

  1. Μείνετε δραστήριοι

Η άσκηση έχει πολλά πλεονεκτήματα για την υγεία ένα απο τα οποία αποτελεί το ότι μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα γονιμότητας.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22425198

 

  1. Βρίσκετε χρόνο για ξεκούραση

Τα υψηλά επίπεδα άγχους και ανησυχίας μπορούν να μειώσουν τις πιθανότητες να συλλάβετε. Συνεπώς, η διαχείριση του επιπέδου στρες μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητές σας να μείνετε έγκυος.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17433317

 

  1. Περιορίστε την κατνάλωση καφείνης

Η καφεΐνη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη γονιμότητα. Η υψηλή πρόσληψη καφεΐνης πριν από την εγκυμοσύνη συνδέεται επίσης με αυξημένο κίνδυνο αποβολής. Άρα οι γυναίκες που προσπαθούν να μείνουν έγκυες θα πρέπει να περιορίσουν την πρόσληψή της.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21636205

 

  1. Διατηρήστε ένα υγιές βάρος

Η ύπαρξη είτε μειωμένου βάρους είτε υπέρβαρου μπορεί να μειώσει τις πιθανότητές σας να μείνετε έγκυος.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11880759

 

  1. Αυξήστε την πρόσληψη σιδήρου

Η κατανάλωση συμπληρωμάτων σιδήρου από φυτικές πηγές τροφίμων όπως όσπρια, αποξηραμένες σταφίδες μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο υπογονιμότητας.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17077236

 

  1. Αποφύγετε την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ

Η υπερβολική πρόσληψη αλκοόλ μπορεί να μειώσει τη γονιμότητα. Για να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να μείνετε έγκυος, εξετάστε το ενδεχόμενο περιορισμού ή αποφυγής του αλκοόλ.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9712595

 

  1. Αποφύγετε τα προιόντα σόγιας

Ορισμένες πηγές υποδεικνύουν ότι τα φυτοοιστρογόνα που βρίσκονται στη σόγια μπορούν να επηρεάσουν τα επίπεδα των ορμονών και να προκαλέσουν προβλήματα γονιμότητας.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12629420

 

Κάτι άλλο??

Η σωστή διατροφή είναι ζωτικής σημασίας για ένα υγιές σώμα και ένα αναπαραγωγικό σύστημα. Στην πραγματικότητα, μελέτες έχουν δείξει ότι εάν έχετε μια θρεπτική διατροφή και κάνοντας θετικές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας μπορεί να συμβάλει στην τόνωση της γονιμότητας και στην προετοιμασία του σώματός σας για την εγκυμοσύνη.

Συνεπώς, τρώτε υγιεινά και…κάντε ΣΕΞ!!!