Μήπως τελικά διψάς και δεν πεινάς;

Η πείνα και η δίψα συνήθως πυροδοτούν παρόμοια –ως προς το περιεχόμενό τους– μηνύματα στον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα το σώμα μας να μπερδεύει μερικές φορές το αίσθημα της δίψας με εκείνο της πείνας.

Αυτό συμβαίνει επειδή τα περισσότερα τρόφιμα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό. Το κρέας, τα ψάρια, τα αυγά και ιδιαίτερα τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν σημαντικές ποσότητες νερού. Έτσι εάν φας κάτι –αντί να πιεις- το σώμα θα καλύψει τις ανάγκες του σε νερό.

Πιες, λοιπόν, ένα ποτήρι νερό και περίμενε για δέκα λεπτά. Είναι πολύ πιθανό η πείνα σου να εξασθενίσει σε αυτό το χρονικό διάστημα. Αλλά και έτσι να μη συμβεί η λήψη νερού πριν τα γεύματα θα είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην ρύθμιση του βάρους, ιδιαίτερα βέβαια αν συνοδεύεται από ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο.